LLANTERNA MAGICA, LA

LLANTERNA MAGICA, LA

16-09-2024
CLASSICS FLANEUR
9788409609703
Rustica
490
450
150x220 mm
CATALAN
GRAN BRETAÑA
AUTOBIOGRAFIA: GENERAL
18-09-2024
PVP
27.00

Sinopsis

Ingmar Bergman (1918-2007), un dels directors de cinema i de teatre més importants i prolífics de la història, edifica la seva autobiografia a partir de les dues grans passions que van dominar la seva vida: el cinema i el teatre.

Narrant la seva història, descobreix els principals fets que van modelar-la: la relació amb els seus pares, el descobriment de la sexualitat, les seves pors i obsessions, els seus primers èxits i fracassos (tant personals com professionals), així com els seus acurats, minuciosos i particulars mètodes de treball.

«Si just abans d’adormir-me estic prou relaxat, encara viatjo per aquell univers de llums, olors i sons que fa temps que es va començar a difuminar. Llavors encara soc capaç d’anar d’una habitació a l’altra i tornar-ne a veure cada detall.»

Más libros del autor