19 DE JULIOL DE 1936, EL

19 DE JULIOL DE 1936, EL

20-03-2023
9788419719065
Rustica
176
150
120x170 mm
CATALAN
EDAD DE INTERES: A PARTIR DE 14 AÑOS
PROSA: NO FICCION
PVP
14.00

Sinopsis

Una crònica hora a hora dels fets més importants que ha viscut Barcelona durant l’època contemporània, narrada com si fos una novel·la per un dels seus protagonistes.
El 19 de juliol de 1936 Barcelona va ser sacsejada per un intent de cop d’estat i per aturar-lo per una revolució social inèdita fins al moment. Abel Paz n’és protagonista i cronista. A partir de l’anàlisi de la documentació i la correspondència dels sublevats analitza com va succeir l’intent de cop d’estat. Per altra banda, ens narra l’aixecament de la gent comuna de la ciutat contra el feixisme i els militars.
Una crònica hora a hora dels fets més importants que ha viscut aquesta ciutat durant l’època contemporània, narrada com si fos una novel·la per un dels seus protagonistes.
Pròleg de Frederica Montseny
Epíleg de Joan García Oliver

Más libros del autor