AMB LA PELL DE NINGU

AMB LA PELL DE NINGU

30-03-2016
LA CRAM
9788494506833
154
75
130x190 mm
CATALAN
ESPAÑA
ISLAS BALEARES, COMUNIDAD AUTONOMA DE
CATALUÑA, COMUNIDAD AUTONOMA DE
VALENCIANA, COMUNIDAD
CATALAN
FICCION MODERNA Y CONTEMPORANEA
PVP
15.00

Sinopsis

Amb la ciutat de Girona com a continu teló de fons de les seves vides, Amb la pell de ningú ens endinsa en el present i el passat de tres personatges que voregen la quarantena i que conformen un triangle que va més enllà de lÆamistat.

LÆEnric desitja per damunt de tot una vida fàcil i convertir-se en un escriptor amb cara i ulls; LÆAnna deslligar-se del pes de la família; la Laura assolir la independència econ.mica i vital sense haver de morir en lÆintent.

Tots tres ens mostraran el seu passat comú, els seus amics i les vivències transcorregudes, per. per damunt de tot sÆenfrontaran a un present que no esdevé ni molt menys lÆexistència idíl·lica amb la que somiaven anys enrere.

Integrants dÆuna mena de generació perduda, el tres hauran de bregar amb els odis, els neguits i les angoixes personals per tal de mirar de tirar endavant amb les seves respectives vides.

Amb la pell de ningú ens convida a realitzar un recorregut pel Barri Vell, per les Pedreres, per les Fires de Sant Narcís i pels bars i carrers de Girona, per. també emmiralla al lector envers un recorregut vital amb el qual qui més qui menys sÆhi pot sentir identificat.

Más libros del autor