NOREÑA CONSUELA

NOREÑA CONSUELA

HISTORIES DE FAMILIES ZAPATERES
27-10-2025
9791399055528
Rustica con solapas
282
300
170x240 mm
BABLE,ASTURIANO
ASTURIAS, PRINCIPADO DE
HISTORIAS REALES
INTERES LOCAL, HISTORIA FAMILIAR Y NOSTALGIA
PVP
22.00

Sinopsis

La historia de los últimos zapateros de Noreña, artesanos famosos n’Asturies, Lleón y Palencia.

Noreña Consuela recueye la memoria del oficiu que fuere sustentu de Noreña a lo llargo de munchos sieglos. Al traviés de les fíes, nietes o bisnietes d’estos artesanos del calzáu, reconstrúyense histories familiares enllenes de dignidá, inxeniu y esfuerciu, desendolcándose en cases-talleres humildes, onde cosíen el cueru y tresmitíen un saber tradicional.

Estes páxines entretexen rellatos orales, semeyes y documentos pa rindir homenaxe a una forma de vida que se caltuvo nel tiempu con arguyu y sen de comunidá. Los zapateros de Noreña nun solo fabricaben calzáu: ellos y les sos families recorríen mercaos y dexaben marca per u pasaben: caminos y llugares d’Asturies, Lleón y Palencia.

«No hay carretera, ni camino vecinal en Asturias que no sea hollado por los zapatos de Noreña», Armando Palacio Valdés, Novela de un novelista (1921).

Más libros del autor