T'AGRADARIA SER UN VIKING

T'AGRADARIA SER UN VIKING

01-11-2019
IMAGINA
9788412087741
96
260
155x200 mm
CATALAN
RELATOS DE AVENTURAS (INFANTIL/JUVENIL)
HISTORIA Y EL PASADO (INFANTIL/JUVENIL)
GUERRAS, BATALLAS, FUERZAS ARMADAS (INFANTIL/JUVEN
PERSONAS Y LUGARES (INFANTIL/JUVENIL)
DIDACTICA: HISTORIA
PVP
12.95

Sinopsis

Gaudeix d'un altre apassionant viatge al passat amb el segon títol d'aquesta original col·lecció: 'T'agradaria ser un viking?'

A la biblioteca, la Júlia, l'Edu i l'Angus troben un llibre sobre guerrers vikings. Impressionats per les seves destrals mortals i les seves espases brillants, són transportats en el temps per descobrir si tenen les aptituds necessàries per convertir-se en un viking. Al costat del poeta Sigurd i d'altres personatges, viuran experiències úniques: com aprendre a brandar una destral, aconseguir un botí, dominar la navegació amb els veloços vaixells vikings, explorar altres pobles o entendre les runes vikingues. A més, hauran de fer front a tots els desafiaments i adversitats de l'època.

Si has gaudit llegint aquest llibre, no et perdis el primer títol de la col·lecció: 'T'agradaria ser un soldat romà?'

Basat en el llibre 'Viking' del prestigiós acadèmic John Haywood i adaptat per Georgia Amson-Bradshaw. Il·lustracions de Takayo Akiyama.